Екіпаж Антона Корзуна та Павла Кононова поступово набирає ходи – після кількох блідих виступів українці, здається, знайшли свій темп і досягли кращого результату за два роки.
Один з найвідоміших українських симрейсерів запустив виробництво власних кокпітів для віртуальних гонок.
Перше в історії Ралі Столиця заслуговує на окремий огляд хоча б просто тому, що було першим. Втім, і драматизму в тій гонці вистачало…
Продовження бесіди з організатором багатьох змагань з віртуального автоспорту Жирайром Гюруняном – про рекламу, суддівство та зв’язок з реальністю.
За нинішніх умов, що склались в Україні, віртуальне ралі – чи не єдиний можливий спосіб «поганяти» по спецділянках. Але чи варто ставитись до нього серйозно?
Дещо сумний, але все ж ювілей – офіційному чемпіонату України з ралі цьогоріч виповнюється 30 років.
В процесі вивчення архівних документів важливо придивлятись до деталей – адже в них іноді криються цікаві загадки.
Два українські екіпажі взяли участь в одному з найвідоміших історичних ралі в світі.
Прикрий, але факт: в 1994 році кількість українських спортсменів, що виступали за кордоном, була набагато більшою, ніж зараз.
Одразу два українські екіпажі розпочали сезон 2024 року з зимових змагань в Фінляндії та Латвії.
Продовжуємо бесіду з чемпіоном України 2019 року Антоном Корзуном, щоби зрештою з’ясувати, від чого в нього кипів мозок протягом сезону-2023.
Протягом двох останніх років буквально одиниці українських автоспортсменів спромоглися розпочати або продовжити виступи в європейських та світових змаганнях; Антон Корзун – один з них.
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні