
Війна поставила на паузу майже весь український автоспорт – але «майже» не означає «повністю».
Вдруге з початку війни українські ралісти вийшли на старт міжнародних змагань – і знову, як і два місяці тому, це сталося в Литві.
Оскільки дане запитання зараз тією чи іншою мірою непокоїть більшість власників спортивної техніки, ми вирішили зібрати окремі думки на цю тему в єдину публікацію.
На четвертий рік свого існування ралі «Маріуполь» остаточно увійшло до переліку найбільш рейтингових українських змагань – але, як ми знаємо тепер, його зірковий час був ще попереду.
Місце найтрагічніших подій російсько-української війни 2022 року свого часу було справжньою візитною карткою українського ралі.
Постійно перебуваючи в тіні своєї «старшої сестри» – «Ялти», – ралі «Алушта», втім, було доволі цікавим та привабливим змаганням.
Через російське вторгнення, що почалося ще 2014 року, Україна втратила й втрачає чимало – дітей та воїнів, промисловість та сільське господарство, міста та природу…
Перший з початку російського вторгнення виступ українських ралістів відбувся в Литві, де після 8-річної перерви пройшло ралі «Вісагінас».
Продовжуємо вивчати україно-литовські ралійні взаємовідносини – тепер мова йде про закордонні візити наших спортсменів.
Напередодні очікуваного старту Олександра Салюка та Юлії Єфімової в Литві цікаво пригадати історію ралійних взаємовідносин наших країн – адже вона доволі давня та яскрава.
Склад українського екіпажу, який візьме участь в литовському ралі «Вісагінас», зазнав змін – штурманом Олександра Салюка стане Юлія Єфімова.
Якою би неймовірною не здавалась ця новина, але найближчим часом український екіпаж може вийти на старт міжнародного ралі!
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні