Непрості часи потребують непростих рішень – абсолютний чемпіон України 2019 року Антон Корзун проведе ралійний сезон на монопривідному автомобілі.
Чи не вперше з початку війни ми маємо можливість розповісти читачам, чи тренуються взагалі зараз українські спортсмени, і якщо так, то де саме.
За тридцять років в Україні відбулось 149 етапів ралійного чемпіонату – але шість з них стоять дещо окремо.
В 1993 році, як і тепер, змагань з ралі на території України не було – але, звичайно ж, через абсолютно інші причини.
На відміну від минулого року, український екіпаж Сергія Потійка та Івана Мішина розпочав програму своїх виступів з серії зимових ралі в Фінляндії.
Продовжимо історію ралійних «Таврій» – цього разу мова піде про машини та екіпажі, які встановили ті чи інші неповторні досягнення.
Історія, яку ми розповімо сьогодні, не пов’язана з ралі – але час від часу ми можемо дозволити собі певні винятки з правил. Тим більше, що воно того, безперечно, варте.
Якщо із «заводськими» «Тавріями» розібратись було відносно легко, то «скласти пазл» з усіх «приватних» машин цієї моделі виявилось набагато складніше.
Попри всі складнощі, проект «Ралі в Україні» все ж вирішив випустити серію традиційних ралійних календарів на 2023 рік.
Комітет ралі FAU опублікував попередню робочу версію календаря змагань Чемпіонату України з ралі 2023 року.
Якби цього року в Україні взагалі нагороджували спортсменів-ралістів, звання «Дебютант сезону» однозначно отримав би Олександр Мельничук.
Штурман екіпажу TECE Binotel Racing Team розповідає про те, яким був перший в історії команди візит на етап чемпіонату Європи з ралі.
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні