Один з найбільш цікавих ралійних проектів Балтії заслуговує на те, щоби детально розглянути його можливості та перспективи.
Отже, згідно загальному уявленню, в 90-х роках минулого сторіччя в Україні змагались виключно «заводські» «Таврії». Але насправді це не так.
Історія єдиного повністю національного ралійного автомобіля виявилась настільки багатою та цікавою, що ми вирішили публікувати її кількома частинами.
Невелике кубкове змагання, яке проходило всього двічі – чи варто воно бути згаданим в контексті української ралійної історії? Ми впевнені, що так.
2 вересня 2007 року сталась найбільша трагедія українського автомобільного спорту – загинув Андрій Александров.
Влітку 2013 року красива історія ралі «Маріуполь» досягла свого піку – хоча в той момент мало хто міг собі уявити, що буде далі.
Війна поставила на паузу майже весь український автоспорт – але «майже» не означає «повністю».
Вдруге з початку війни українські ралісти вийшли на старт міжнародних змагань – і знову, як і два місяці тому, це сталося в Литві.
Оскільки дане запитання зараз тією чи іншою мірою непокоїть більшість власників спортивної техніки, ми вирішили зібрати окремі думки на цю тему в єдину публікацію.
На четвертий рік свого існування ралі «Маріуполь» остаточно увійшло до переліку найбільш рейтингових українських змагань – але, як ми знаємо тепер, його зірковий час був ще попереду.
Місце найтрагічніших подій російсько-української війни 2022 року свого часу було справжньою візитною карткою українського ралі.
Постійно перебуваючи в тіні своєї «старшої сестри» – «Ялти», – ралі «Алушта», втім, було доволі цікавим та привабливим змаганням.
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні