08:15 21 Травня 2025

Українці за кордоном: перша перемога-2025

Минулий уїк-енд знов був напруженим для українських ралістів, які продовжують цьогорічні програми закордонних виступів.

АвторВолодимир НекрасовВолодимир НекрасовПрофіль »

Почнемо зі змагання, яке мало об’єктивно найвищий статус – звісно ж, мова про п’ятий етап чемпіонату світу з ралі, що проходив в Португалії. На відміну від минулого року, цього разу тут не було окремого національного заліку для монопривідних екіпажів (так званого Portugal 2RM) – тож, з турнірної точки зору, Антон Корзун та Павло Кононов могли б його й пропустити. Але нехтувати змаганням такого рівня, яке за будь-яких умов приносить учасникам безцінний досвід, українці не стали – тому й взяли участь як в заліку чемпіонату світу, так і в абсолютному заліку національного чемпіонату Португалії.

Результат вийшов двояким. Коротшу дистанцію національного заліку (вона складалася лише з 11 спецділянок першого дня змагань) Корзун та Кононов подолали повністю, посівши на фініші сьоме місце серед всіх учасників цього заліку і перше серед тих, хто стартував на монопривідній техніці. А от підкорити всі 344 кілометри спецділянок Vodafone Rally de Portugal нашим співвітчизникам, на жаль, не вдалось – за чотири допи до фінішу технічні проблеми з автомобілем змусили їх припинити боротьбу.

Абсолютно інакшою була ситуація для екіпажу Сергія Потійка та Івана Мішина, які в цей же самий уїк-енд розпочали боротьбу в національному чемпіонаті Литви. Якщо два тижні тому спринтова гонка Rally Visaginas мала для українців виключно тестово-тренувальний характер, то нинішнє 7bet Rally Lazdijai вже було повноцінним заліковим етапом литовського чемпіонату. Відповідно, й результат в ньому треба було показувати якомога кращий.

Гонка вийшла вкрай непростою для всіх її 89 учасників (до речі, рекордний показник для цього змагання). Мінлива погода постійно підкидувала пілотам сюрпризи у вигляді дощу; до того ж в деяких місцях траси досить швидко утворилась глибока колія, де можна було залишити не тільки бампери, а й більш значущі вузли автомобілів. За таких умов фінішу не дістались понад двадцять екіпажів, причому щонайменше 5-6 з них закінчили гонку вилітами та переворотами через дах.

На цьому фоні український екіпаж провів 7bet Rally Lazdijai напрочуд впевнено і в підсумку здобув свій найкращий результат за останній календарний рік, фінішувавши на 14-й позиції абсолютного заліку та вигравши гонку серед учасників заліку LARC3. Цікаво відмітити при цьому, що найближчим суперником Потійка та Мішина в цій гонці став добре знайомий українцям литовський пілот Кароліс Кайріс – але й він програв нашим понад півхвилини!

Фактично поза увагою ЗМІ лишився виступ в тому ж ралі ще одного екіпажу, в складі якого був присутній український спортсмен – мова про Євгена Сокура, який після піврічної перерви знов повернувся до активних виступів з литовцем Стасісом Тараіле. Перед цим еіпажем наразі не стоїть мета змагатись за перемоги – адже спершу треба досягти стабільності і регулярних фінішів. В даному змаганні екіпаж зі своєю задачею впорався, а саме – дістався четвертого місця в класі LARC5, що стало всього лиш третім результативним фінішем в короткій поки що ралійній кар'єрі Тараіле.

Фото © V. Pikauskas, TECE Binotel

Читайте також:
Ралі в соцмережах

Авто для ралі

  • 255 110 Melnichuk 001
  • 255 110 Pushko 002
ТОП-Відео

Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.

Контакти

Політика конфіденційності

Copyright © Ралі в Україні