Перше в історії Ралі Столиця заслуговує на окремий огляд хоча б просто тому, що було першим. Втім, і драматизму в тій гонці вистачало…
Продовження бесіди з організатором багатьох змагань з віртуального автоспорту Жирайром Гюруняном – про рекламу, суддівство та зв’язок з реальністю.
За нинішніх умов, що склались в Україні, віртуальне ралі – чи не єдиний можливий спосіб «поганяти» по спецділянках. Але чи варто ставитись до нього серйозно?
Дещо сумний, але все ж ювілей – офіційному чемпіонату України з ралі цьогоріч виповнюється 30 років.
В процесі вивчення архівних документів важливо придивлятись до деталей – адже в них іноді криються цікаві загадки.
Два українські екіпажі взяли участь в одному з найвідоміших історичних ралі в світі.
Прикрий, але факт: в 1994 році кількість українських спортсменів, що виступали за кордоном, була набагато більшою, ніж зараз.
Одразу два українські екіпажі розпочали сезон 2024 року з зимових змагань в Фінляндії та Латвії.
Продовжуємо бесіду з чемпіоном України 2019 року Антоном Корзуном, щоби зрештою з’ясувати, від чого в нього кипів мозок протягом сезону-2023.
Протягом двох останніх років буквально одиниці українських автоспортсменів спромоглися розпочати або продовжити виступи в європейських та світових змаганнях; Антон Корзун – один з них.
Невдовзі після проведення гірської гонки «Бескид» ми поговорили з чемпіоном України в цій дисципліні Дмитром Захаровим щодо майбутнього нашого автоспорту.
Доволі несподівано німецьке Ралі Лаузітц, що традиційно проходить наприкінці року, стало місцем європейського дебюту ще одного українського екіпажу.
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні