
Відверто кажучи, те, як Корзун з Кононовим проводять свій третій сезон в португальському чемпіонаті, викликає тільки захоплення – ну й хіба що трошки здивування. Пригадаймо минулий рік: українці здебільшого фінішували в нижній частині топ-десятки свого заліку, лише двічі діставшись подіуму, причому обидва рази на третьому місці. А що ми бачимо тепер? З шести гонок – чотири призові місця, одне з яких і взагалі переможне!
Очевидно, до речі, що саме ця перемога на Мадейрі остаточно довела й самому Антону, і його суперникам, що він цілком здатен втрутитись в боротьбу за розподіл призових місць у всьому турнірі. І навіть попри те, що між тією та наступною гонками пройшло більш ніж півтора місяці, настрій наших спортсменів аж ніяк не погіршився – що й довів шостий етап чемпіонату з довжелезною назвою Rali da Água – Transibérico – Eurocidade Chaves / Verín 2025.

Від самого початку змагання Корзун з Кононовим закріпились в групі лідерів заліку 2RM (тобто монопривідного чемпіонату Португалії), і протягом гонки не проїхали жодної спецділянки гірше, ніж з четвертим результатом. Ба більше: за підсумками перших трьох СД українці і взагалі очолювали пелотон, бодай і з невеликою перевагою в 4,4 секунди. За фактом, єдиним, кому Корзун поступився на фініші, став один з головних претендентів на чемпіонство Гільєрме Мейрелеш, який зрештою перервав смугу своїх невдач (востаннє він вигравав етап чемпіонату 2RM ще весною, на самому початку турніру).
Зрештою, після шести етапів, що вже відбулись, турнірне становище в заліку 2RM виглядає наступним чином. Лідирує, як і раніше, Рікардо Соуза, на рахунку якого три перемоги та 113 залікових очок. Далі йдуть Гільєрме Мейрелеш (2 перемоги, 103 очки), Енріке Моніц (0 перемог, 99 очок), Антон Корзун (1 перемога, 81 очко) та Серхіо Діас (0 перемог, 63 очки). Досить легко припустити, що на двох останніх етапах кожен з першої трійки буде робити все можливе, аби випередити суперників – і це легко може призвести до помилок, якими намагатиметься скористуватись Корзун.

До того ж, не варто забувати, що під час підсумкового підрахунку балів в залік підуть тільки шість кращих результатів кожного пілота з восьми – а це тільки покращує шанси українця, в якого вже є два «мінуси» (схід на першому етапі турніру та 0 очок на четвертому). Натомість, всі суперники Антона щось та й втратять: адже наразі Соуза та Мейрелеш мають по одному достроковому фінішу, а Моніц і взагалі фінішував у всіх шести гонках. В будь-якому випадку, прогнози робити ще зарано – але загальна ситуація для українського екіпажу наразі виглядає кращою за три роки його виступів в Португалії.
Фото © BeFast Motorsport