19:55 14 Вересня 2020

Ралі «Галіція»: шикують усі!

Друга частина нашої розповіді про ралі «Галіція», на нашу думку, має бути пов’язана з подіями в класі 2WD Open, де головним героєм був, звичайно ж, Максим Шиков. 

АвторВолодимир НекрасовВолодимир НекрасовПрофіль »

Історія про те, як екіпаж Максима Шикова та Анастасії Макової після річної перерви вирішив стартувати на етапі чемпіонату України, вже добре відома всім, хто хоч краєм ока слідкує за подіями в цьому виді спорту. Вболівальники киян проявили ініціативу та зібрали для своїх улюбленців певні кошти – яких, втім, не вистачало для повноцінної участі у змаганні. Аж тут, буквально за тиждень до гонки, знайшовся – чи не диво! – ще один меценат, який додав до «банку» досить вагому суму і вирішив, таким чином, всі решту питань, пов’язаних з цим довгоочікуваним стартом. Прихильник цей, відзначимо, забажав лишитись невідомим – тож його ім’я не було нанесено на борти машини, на відміну від всіх інших вболівальників, яким екіпаж таким чином віддячив за допомогу.

Але на цьому історія не закінчувалась – а, навпаки, тільки починалась. Головним питанням було – як правильно проїхати «Галіцію»? Продемонструвати швидкість або надійність? Виграти максимальну кількість спецділянок – чи дістатись фінішу з будь-яким результатом? Що більше потішить вболівальників, які ситуативно стали спонсорами цього виступу?

Початок гонки продемонстрував, що швидкість, попри довгу перерву, нікуди від екіпажу не поділась. Шиков у звичному стилі виграв обидві супер-спеціальні ділянки, набравши таким чином максимум бонусних очок – але подальші події розвивались більш драматично. Проїхавши три недільні спецділянки в щільній боротьбі з Сергієм Рудьковським та Генадієм Єфімовим, на четвертій Максим Шиков змушений був зупинитись та здати контрольну карту через поламану піввісь…

Казка закінчилась? Чекайте! Як на диво, саме в тому місці, де екіпаж полишив трасу, розташувались вболівальники на дизельному VW Transporter, які щиро запропонували свої послуги щодо транспортування пошкодженого спорткару в парк сервісу. Діставшись таким дивовижним чином до своїх механіків, кияни спромоглися вчасно відремонтувати машину та взяти рестарт – згідно правил Rally2, отримавши 5-хвилинний штраф за пропущену спецділянку.

Пригоди на цьому не скінчились – адже буквально на першому ж допі після рестарту екіпаж знов зіткнувся з проблемами (відлетів контакт від генератора, через що автомобіль банально зупинився на середині дистанції). Полагодивши машину просто над допі, Шиков продовжив гонку – і, зрештою, зумів-таки фінішувати! При цьому, через сходи двох суперників – Сергія Рудьковського та Юрія Касима – на фініші він опинився другим у своєму класі, поступившись лише лідеру цьогорічного чемпіонату, Генадію Єфімову!

Звичайно ж, ми просимо вибачення у всіх екіпажів даного класу за те, що не приділили їм відповідну порцію уваги в цьому репортажі – але ж, погодьтесь, історія, яку ми розповіли, драматичніша за сюжетом навіть за Попелюшку. До того ж, подивіться – як змінилася ситуація в турнірній таблиці чемпіонату після цього етапу!

Якщо перед «Галіцією» ми могли говорити про боротьбу за титул між двома спортсменами – Єфімовим та Рудьковським, – то тепер картина видається радикально інакшою. Завдяки перемозі Генадій Єфімов пішов у відрив, і тепер випереджає того ж таки Рудьковського майже на 80 очок. Але при цьому до групи лідерів несподівано долучився Шиков, який за одну гонку набрав цілих 50 балів. І тепер питання полягає в тому – чи знайде Максим можливість вийти на старт решти етапів цього сезону (скільки б їх не було)? Можливо, киянину знов допоможуть його вболівальники – навіть такі, що воліють лишатись невідомими…

Фото © Андрій Заруцький

Читайте також:
Ралі в соцмережах

Авто для ралі

  • 255 110 Melnichuk 001
  • 255 110 Pushko 002
ТОП-Відео

Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.

Контакти

Політика конфіденційності

Copyright © Ралі в Україні