16:30 21 Травня 2010

Спортсмены – ФАУ: открытое письмо

Участники ралли «Буковина» обратились в Автомобильную Федерацию Украины с открытым письмом, текст которого мы приводим без изменений и дополнений. 

АвторВолодимир НекрасовВолодимир НекрасовПрофіль »

У Дирекцію ФАУ,

Комісію Автомобільного Спорту ФАУ,

Комітет ралі ФАУ,

Комітет безпеки ФАУ

Звернення

Ми, власники спортивних ліцензій ФАУ, учасники першого етапу Чемпіонату України з ралі 2010 року ралі «Буковина» (м. Чернівці, 15 – 16 травня 2010 року), що нижче підписалися, вважаємо своїм обов’язком звернути увагу на вкрай низький рівень безпеки вищезгаданого змагання. Перш за все ми хотіли б підкреслити, що вважаємо за честь брати участь у найпрестижнішій гоночній серії нашої країни та в жодному разі не ставимо за мету будь-яким чином стати на заваді її проведенню або нанести будь-якої шкоди її іміджу. Втім, як активні учасники ралійного процесу, ми вважаємо власним обов’язком звернути увагу керуючих органів на численні факти порушень діючого регламенту ралі та загальних правил безпеки при проведенні ралі «Буковина», а саме:

  • відсутність автомобіля «Швидкої допомоги» на старті СД1 «Сонячна долина», що стало причиною проведення цієї спеціальної ділянки у режимі вільного проїзду, та пов’язаної з цим значної затримки старту ралі, що згодом призвело до відміни двох найбільш видовищних (так званих «глядацьких») спеціальних ділянок «Калинка-1» та «Калинка-2»;
  • неприпустимо довгий час прибуття автомобіля «Швидкої допомоги» до місця аварії екіпажу Кучер/Казначеєва (бортовий номер 24) на СД4;
  • відсутність належного обладнання в автомобілі «Швидкої допомоги», що прибув до місця аварії екіпажу Кучер/Казначеєва (бортовий номер 24) на СД4;
  • некваліфіковані дії лікарів, які знаходились в автомобілі «Швидкої допомоги», що прибув до місця аварії екіпажу Кучер/Казначеєва (бортовий номер 24) на СД4;
  • неприпустимо малий інтервал часу між процедурою ознайомлення з трасами СД1 – 4 та проходженням цих спеціальних ділянок у бойовому режимі;
  • відсутність регламентованої кількості постів SOS на СД7 – 10;
  • відсутність автомобілів безпеки «000», «00», та «0» при проходженні СД10.

Зважаючи на те, що ретельне виконання цих та інших регламентуючих вимог є запорукою нашої безпеки та безпеки глядачів, просимо відповідні органи ФАУ звернути увагу на наведені вище факти та вжити всіх можливих заходів для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Маємо надію, що подальша спільна діяльність всіх комітетів ФАУ та спортсменів у цьому напрямку призведе до підвищення рівня безпеки автомобільних змагань в Україні.

21 травня 2010 року

Власники спортивних ліцензій ФАУ,

Учасники ралі «Буковина-2010»

Іван Герман,

Борис Донськой,

Ярослав Кадученко,

Надія Казначеєва,

Тетяна Кравцова,

Андрій Креденцер,

Антон Кузьменко,

Руслан Кучер,

Юрій Кузьмінов,

Євген Леонов,

Олена Леонова,

Сергій Лукомський,

Степан Мазур,

Іван Мішин,

Олексій Макаров,

Володимир Печеник,

Дмитро Пищик,

Олександр Салюк-молодший,

Микола Соболєв,

Інеса Тушканова,

Сергій Фаюк,

Ігор Чижик,

Юрій Шаповалов,

Володимир Щербаков

Фото © Сергей Холодило

Читайте також:
Ралі в соцмережах

Авто для ралі

  • 255 110 Melnichuk 001
  • 255 110 Pushko 002
ТОП-Відео

Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.

Контакти

Політика конфіденційності

Copyright © Ралі в Україні