18:09 09 Сентября 2019

Ралі «Ворота України»: справу не закінчено?

Маючи бажання додати певного різноманіття в наші репортажі, серію звітів про передостанній етап чемпіонату України з ралі ми вирішили почати з монопривідних класів – адже події там мали винятково драматичний характер.

АвторВладимир НекрасовВладимир НекрасовПрофиль »

Почнемо зі старшого класу 2WD Open, де головними фаворитами перед стартом вважались Максим Шиков, Генадій Єфімов та Сергій Рудьковський – власне, саме в такій послідовності пілоти розташувались в протоколі після двох суботніх «супер-спешиалів». Шиков вже звично показав кращий час серед усього моноприводу, випереджаючи Єфімова на досить вагомі 18 секунд. За словами екіпажу, машина працювала, як годинник – тож завданням на неділю було закріпити перевагу та довести справу до фінішу.

Марні сподівання! Просто на старті першої ж недільної спецділянки вчергове не витримує трансмісія Renault Clio – і Шиков змушений припинити боротьбу, навіть не почавши її по-справжньому. Маючи час на те, щоби повернутись в гонку за допомогою системи Rally2, киянин вже не мав на це натхнення – адже штраф за пропущені спецділянки в будь-якому випадку не дав би йому досягти бажаного результату. Чи варто було за таких обставин продовжувати боротьбу з ризиком заподіяти машині додаткової шкоди? Питання, скоріше, риторичне.

Втративши небезпечного суперника, два інші претенденти на цьогорічний титул, Рудьковський та Єфімов, змогли зітхнути з полегшенням та зосередитись одне на одному. Втім, говорити про щільну боротьбу не доводиться – всі недільні спецділянки впевнено виграв Сергій. Щодо Генадія, то він так само впевнено тримався на другому місці майже до самого фінішу – але на останньому допі раптово почались пригоди.

Спочатку, за словами пілота, він через відсутність досвіду перегрів гальма. Але це було ще півбіди: згодом, вже неподалік від фінішу – очевидно, після проходження броду – автомобіль завмер. Хвилини здавались вічністю; екіпаж вмикав та вимикав все, що можна, розуміючи, що втрачає срібні нагороди просто на очах. На щастя для Єфімова та Щербакова, машина-таки ожила та дісталася фінішу без нових проблем, перервавши таким чином чорну смугу з двох поспіль сходів.


Пікантність ситуації полягає в тому, що якби Єфімов не зміг завести свій автомобіль ще якихось 12 секунд (!), друге місце в гонці дісталося б іншому пілоту на аналогічній «хонді», Дмитру Захарову. Львів’янин протягом усієї гонки ішов третім – і цілком справедливо (якщо говорити виключно про швидкість) лишився на цій позиції, навіть попри суттєвий штраф за порушення правил руху на КЧ.

Втім, на остаточний розподіл позицій в заліку чемпіонату це жодним чином не вплинуло. Справа в тому, що згідно загального регламенту ралі, при визначенні переможця чемпіонату України в залік підуть чотири кращих результати, показані кожним пілотом в шести етапах-змаганнях. Таким чином, набравши за п’ять етапів 190 очок, Сергій Рудьковський та Андрій Ніколаєв достроково стали чемпіонами в класі 2WD Open, з чим ми їх і вітаємо.

Таким чином, фінальна гонка в Херсоні остаточно назве тільки прізвища пілотів, які одержать цього року срібні та бронзові нагороди. Наразі другу позицію посідає Шиков, третім йде Єфімов. Але, виходячи з попередньої інформації, Максим не планує брати участь у ралі «Чумацький Шлях» – тож Генадій, за умови вдалого фінішу, має цілком реальну можливість піднятись на одну сходинку вище.

Фото © Андрій Заруцький, Євген Лиманчук

Читайте также:
Ралли в соцсетях

Авто для ралли

  • 255 110 Melnichuk 001
  • 255 110 Tereshchenko 001
  • 255 110 Pushko 002
ТОП-Видео

Все права на материалы, находящиеся на сайте Rally.in.ua, охраняются в соответствии с законодательством об авторском праве и смежных правах. При любом использовании материалов сайта, гиперссылка (hyperlink) на www.rally.in.ua обязательна.

Контакты

Политика конфиденциальности

Copyright © Ралли в Украине