19:15 31 Липня 2019

Ралі «Галіція»: а що там в моноприводі?

Схоже, цього року монопривідні класи вирішили посперечатись між собою – в якому з них боротьба за чемпіонський титул буде більш напруженою та непередбачуваною?

АвторВолодимир НекрасовВолодимир НекрасовПрофіль »

На ралі «Галіція» наповнення класів 2WD Open та 2WD було не дуже ефектним – чотири та п’ять екіпажів відповідно. Але в тому-то й парадокс, що чи не кожен з тих, хто виходив на старт, тримав в голові не тільки бажання швидко та якісно проїхати дану конкретну гонку, але й певні турнірні перспективи в рамках залікового класу. Вкотре ми можемо тільки  порадуватись за чемпіонат, в якому практично немає «лівих» персонажів – майже всі стартуючі мають більші чи менші шанси на загальну перемогу!

Враховуючи те, що гонка починалась з двох міських спецділянок, всі присутні чекали на черговий сюрприз від знаного майстра слаломної їзди Максима Шикова. В реальності Шалений Макс перевершив сам себе – за підсумками двох глядацьких ділянок він посів (увага!) третє місце в абсолютному заліку, яке після штрафу Бориса Ганджі перетворилося на друге! Відверто кажучи, важко зрозуміти феномен цього спортсмена та порівняти його з кимось – адже пригадати щось подібне в новітній історії українського ралі ми, на свій сором, не можемо…

Втім, закріпити свій неймовірний успіх Шикову не вдалось – вже на старті першої суботньої спецділянки його автівка завмерла через поломку гранати. Згідно правил українського чемпіонату, екіпаж повернувся в гонку, отримавши відповідний штраф за пропущені спецділянки – і зумів довести справу до кінця, фінішувавши на третій позиції в своєму класі. Власне, саме цей «вольовий» фініш дозволив Максиму лишитись одним з двох основних претендентів на чемпіонський титул в класі цього року.

Другим претендентом, зрозуміло ж, є киянин Сергій Рудьковський, який, вигравши ралі «Галіція», вперше в сезоні вийшов на вищу сходинку турнірної таблиці. Сказати, що це було легкою справою, не можна – адже проблеми з редуктором змусили пілота проїхати заключну частину гонки в дуже «обережному» режимі. На останніх допах перевага Рудьковського над Дмитром Захаровим, який йшов другим, танула, мов сніг – але гандикапу, завойованого на перших двох секціях, вистачило, або втримати лідерство.

Щодо Захарова, то його фініш на другій позиції також не був простою прогулянкою Карпатами – на п’ятій спецділянці він вилетів з траси і повернувся в гонку лише за сторонньої допомоги. І знов-таки, завдячуємо правилам ЧУ – можливість взяти рестарт з початку наступної секції дозволила Дмитру не тільки лишитись в гонці, але й вибороти перший на його новій «хонді» подіум на етапі чемпіонату України з ралі.

Щодо молодшого класу 2WD, то тут події розвивались по більш передбачуваному сценарію. Ми неодноразово вказували на те, що за швидкістю в класі цього року немає рівних харків’янину Сергію Івченку, і, якщо він не ламає машину, наздогнати його конкурентам не під силу. Саме так і вийшло на «Галіції»: вже після чотирьох спецділянок Івченко випереджав найближчого переслідувача, свого земляка Павла Курбатова, майже на хвилину. І, оскільки машина цього разу не підвела, перевага Сергія зберіглася до самого фінішу.

З точки зору чемпіонату, в класі тепер склалася цікава ситуація. Формально Івченко та Курбатов мають однакову кількість очок – по 150; але якщо при цьому Сергій в своєму пасиві має вже один схід з траси, то Павло фінішував в кожній гонці. Таким чином, за втраченими очками Івченко є одноосібним лідером чемпіонату; Курбатов віртуально посідає другу позицію, а третім тримається киянин Максим Євдокимов. Фактично, починаючи з цього моменту можна вже стверджувати з упевненістю: саме ці троє пілотів розіграють між собою подіум цьогорічного чемпіонату. Питання полягає лише в тому – хто яку сходинку посяде?

Фото © Євген Хитрук, Андрій Заруцький

Читайте також:
Ралі в соцмережах

Авто для ралі

  • 255 110 Melnichuk 001
  • 255 110 Pushko 002
ТОП-Відео

Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.

Контакти

Політика конфіденційності

Copyright © Ралі в Україні