Історія єдиного повністю національного ралійного автомобіля виявилась настільки багатою та цікавою, що ми вирішили публікувати її кількома частинами.
Невелике кубкове змагання, яке проходило всього двічі – чи варто воно бути згаданим в контексті української ралійної історії? Ми впевнені, що так.
Влітку 2013 року красива історія ралі «Маріуполь» досягла свого піку – хоча в той момент мало хто міг собі уявити, що буде далі.
Війна поставила на паузу майже весь український автоспорт – але «майже» не означає «повністю».
Оскільки дане запитання зараз тією чи іншою мірою непокоїть більшість власників спортивної техніки, ми вирішили зібрати окремі думки на цю тему в єдину публікацію.
На четвертий рік свого існування ралі «Маріуполь» остаточно увійшло до переліку найбільш рейтингових українських змагань – але, як ми знаємо тепер, його зірковий час був ще попереду.
Місце найтрагічніших подій російсько-української війни 2022 року свого часу було справжньою візитною карткою українського ралі.
Постійно перебуваючи в тіні своєї «старшої сестри» – «Ялти», – ралі «Алушта», втім, було доволі цікавим та привабливим змаганням.
Через російське вторгнення, що почалося ще 2014 року, Україна втратила й втрачає чимало – дітей та воїнів, промисловість та сільське господарство, міста та природу…
Продовжуємо вивчати україно-литовські ралійні взаємовідносини – тепер мова йде про закордонні візити наших спортсменів.
Напередодні очікуваного старту Олександра Салюка та Юлії Єфімової в Литві цікаво пригадати історію ралійних взаємовідносин наших країн – адже вона доволі давня та яскрава.
«Дедушка» самого массового полноприводного седана в мировом ралли – именно так следует именовать Mitsubishi Galant VR-4.