21:41 10 Вересня 2020

Ралі «Галіція»: дочекалися!

Важко повірити: зрештою, майже наприкінці року українське ралі все ж таки дісталося Карпат – до старту львівського етапу лишається трохи більше доби.

Пригадаємо: за попереднім календарем «Галіція» мала відбутися в середині літа – але завадила епідеміологічна ситуація. Оргкомітет був змушений перенести гонку на даті іншого етапу ЧУ, «Ворота України», доля якого, до речі, наразі лишається невідомою. Але принаймні один з двох карпатських етапів має відбутись – і це сама по собі дуже гарна новина.

Друга новина – важко сказати, добра чи не дуже – полягає в тому, що спецділянка «УкрНафта», визнана гонщиками найкращим допом 2019 року, цього разу задіяна не буде. Натомість організатор запропонував спортсменам двічі подолати невелику, але цікаву супер-спецділянку «Борислав», яка відбудеться в суботу, 12 вересня. Недільна ж – основна – частина ралі проходитиме добре знаними дорогами поблизу Нового Кропивника та Ластівки.

Щодо спортивної складової, яка цікавить нас найбільше, то тут потрібно дуже уважно слідкувати за всіма заліковими групами – навіть попри те, що в повнопривідному класі, здавалося б, все вже ясно. Так, звичайно – перемога Олександра Салюка в цьогорічному чемпіонаті здається вже вирішеною справою. Але, водночас, буде дуже цікаво подивитись, чи матиме він в Карпатах таку ж перевагу в швидкості, як це було в Херсоні та Маріуполі?

Пригадаймо: в нинішній конфігурації Салюк «Галіцію» не їздив ніколи. Так, цілком можливо, що для гонщика такого рівня це неважливо – але, як не крути, певна перевага є на боці суперників, які мали би знати «Ластівку», як свою оселю. Тому можна припустити, що якраз на «Галіції» Антон Корзун, Олександр Козлов та решта спортсменів зможуть хоча б трохи наблизитись до лідера – якщо не по очках, то хоча би по темпу.

Повністю непередбачуваною є картина в монопривідному класі 2WD Open, де своєрідною «темною конячкою» має стати Максим Шиков. Пропустивши майже рік, киянин стартуватиме виключно заради власного задоволення (та, зазначимо, заради задоволення його вболівальників, які цього разу виступають в ролі спонсорів екіпажу). Цілком імовірно, що, не маючи турнірних завдань, Шиков їхатиме вільно та натхненно – так, як він вміє.

Здавалося б, яке значення матиме цей старт для лідерів класу, Генадія Єфімова та Сергія Рудьковського? Неабияке. По-перше, Шиков, за умови вдалого виступу, може втрутитись в розподіл залікових очок, яких наприкінці сезону комусь може не вистачити. А по-друге, наявність швидкого суперника в будь-якому разі змусить фаворитів час від часу оглядатись на його темп – і, залежно від нього, коригувати власний. Тож як саме закінчиться змагання, з огляду на всі ці нюанси – ніхто не знає…

Здавалося б, найпростішою є диспозиція в молодшому класі 2WD, де за підсумками двох етапів визначився чіткий фаворит – Максим Євдокимов. Але не треба забувати про те, що карпатські дороги вміють завдати шкоди будь-якому автомобілю – і навіть якщо ти їдеш обережно, далеко не факт, що ти доїдеш. Тому, знов-таки, ми радимо вболівальникам уважно слідкувати за конкурентами Євдокимова – Валерієм Терещенком, Вадимом Ільясовим та Юлією Гриценко, кожен з яких може несподівано стати тріумфатором карпатського етапу.

Автор © Володимир Некрасов

Фото © Олександр Василюк

Читайте також: