19:39 25 Липня 2019

Ралі «Галіція»: боротьба на кожному рівні

Четвертий етап чемпіонату України з ралі, що стартує цього вікенду, обіцяє бути чи не найнапруженішою гонкою цього року.

Так, ми пам’ятаємо, що майже цими словами анонсували попередній етап ЧУ, ралі «Трембіта». Мовляв, саме на Прикарпатті на учасників чекає вирішальний «момент істини». Але що поробиш – за підсумками тієї гонки відкритих питань стало ще більше, а інтрига піднялася на новий щабель. І тепер ми об’єктивно мусимо визнати, що градус напруги на «Галіції» є навіть вищим, ніж був місяць тому.

Чому? Пояснимо.

По-перше, двійка претендентів на чемпіонський титул в абсолюті після «Трембіти» перетворилася на трійку – у «розборки» Юрія Хоміцького та Антона Корзуна втрутився Руслан Топор. Всі троє, звичайно ж, стартують і на «Галіції» – але лише ними коло претендентів на перемогу не обмежується. Попри всі передсезонні обіцянки, на старт знову виходить діючий чемпіон країни Борис Ганджа – і це реальна небезпека для всіх трьох фаворитів. Навіть не маючи турнірної мотивації, киянин не стоятиме осторонь боротьби і залюбки відбере в когось важливі залікові бали.

Також не варто забувати про ще одного чемпіона, Олександра Козлова, який після невдачі на «Трембіті» фактично втратив шанси на підсумкову перемогу в турнірі. Як би не було, але цього сезону Саша демонструє дуже потужний пілотаж – і врешті-решт, він має колись втілитись у перемогу. Чому б саме не на «Галіції», яка є домашньою гонкою для львів’янина?

Додамо до цього яскравого кола ще двох пілотів – В’ячеслава Проценка, який щойно переміг на міні-ралі «Щурівці», та досвідченого Володимира Петренка, який посів третє місце на ралі «Фортеця», – і отримаємо абсолютно непередбачувану комбінацію з семи (!) пілотів, здатних фінішувати щонайменше на подіумі. І скажіть після цього, що гонка не варта уваги?

Але ж це не все, звичайно – оскільки ситуація в моноприводних класах є не менш напруженою. Ще тиждень тому здавалось, що на старт «Галіції» не вийде лідер чемпіонату в класі 2WD Open, Максим Шиков – але киянин знов якимось дивом знайшов можливість лишитись «в обоймі». Натомість, виходячи зі списку попередніх заявок, пелотон тимчасово втратив Михайла Горшкова, який мав би бути одним з головних претендентів на перемогу. Тож конкуренцію Шикову в боротьбі за перемогу складуть, перш за все, діючий чемпіон класу Сергій Рудьковський та амбіційний одесит Генадій Єфімов.

Звернемо увагу читачів також на наявність в попередньому списку багаторазового чемпіона України Вадима Трутнєва, який не стартував в ралі – аж не віриться! – з 2011 року. Чи варто сподіватись, що ужгородець на своєму старенькому «ескорті» складе конкуренцію молодим суперникам? Ми б не поспішали з прогнозами – адже досвід часто-густо важить більше, ніж завзяття та азарт. Єдине, що можна передбачити майже стовідсотково – де б не з’явився Вадим, на якому б місці не фінішував, бурхливі оплески фанів йому забезпечені.

Щодо молодшого класу 2WD, то тут взагалі котру гонку поспіль відбувається щось непередбачуване. Трійка лідерів – Сергій Івченко, Максим Євдокимов та Павло Курбатов – на кожному етапі відбирає очки одне в одного; але цього разу до них долучиться ще один загадковий персонаж, киянин Юрій Івахно. Після кількох гонок в якості пілота безпеки, Юрій зрештою вирішив поїхати «в залік», обравши для цього унікальний для України Suzuki Swift (колишня машина Олексія Сайфудінова). Дуже цікаво подивитись, яку швидкість продемонструє киянин порівняно з лідерами свого класу – адже є певні причини очікувати від нього сюрпризів.

Отже, четвертий етап чемпіонату України почнеться в п’ятницю, 26 липня, двома короткими глядацькими спецділянками, які традиційно проходитимуть в центрі Трускавця. Основна ж боротьба розгорнеться в суботу, 27 липня, на добре знайомих фанатам доріжках поблизу Східниці та Кропивника. Успіхів тим, хто стартує – і цікавих вражень тим, хто вболіває!

Автор © Володимир Некрасов

Фото © Євген Лиманчук, Євген Сокур, Юрій Івахно

Читайте також: