Продовження бесіди з організатором багатьох змагань з віртуального автоспорту Жирайром Гюруняном – про рекламу, суддівство та зв’язок з реальністю.
За нинішніх умов, що склались в Україні, віртуальне ралі – чи не єдиний можливий спосіб «поганяти» по спецділянках. Але чи варто ставитись до нього серйозно?
Дещо сумний, але все ж ювілей – офіційному чемпіонату України з ралі цьогоріч виповнюється 30 років.
В процесі вивчення архівних документів важливо придивлятись до деталей – адже в них іноді криються цікаві загадки.
Два українські екіпажі взяли участь в одному з найвідоміших історичних ралі в світі.
Прикрий, але факт: в 1994 році кількість українських спортсменів, що виступали за кордоном, була набагато більшою, ніж зараз.
Одразу два українські екіпажі розпочали сезон 2024 року з зимових змагань в Фінляндії та Латвії.
Продовжуємо бесіду з чемпіоном України 2019 року Антоном Корзуном, щоби зрештою з’ясувати, від чого в нього кипів мозок протягом сезону-2023.
Протягом двох останніх років буквально одиниці українських автоспортсменів спромоглися розпочати або продовжити виступи в європейських та світових змаганнях; Антон Корзун – один з них.
Невдовзі після проведення гірської гонки «Бескид» ми поговорили з чемпіоном України в цій дисципліні Дмитром Захаровим щодо майбутнього нашого автоспорту.
Доволі несподівано німецьке Ралі Лаузітц, що традиційно проходить наприкінці року, стало місцем європейського дебюту ще одного українського екіпажу.
Вперше за два роки в Україні відбулось офіційне змагання з гірських перегонів – традиційна, вже 14-та за рахунком гонка «Бескид».
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні